martes, 13 de enero de 2009

Reflexió general del curs

Be, crec que seria interessant, ara que ja s'acabat el quatrimestre, fer una petita reflexió de les classes de noves tecnologies, del meu aprenentatge, etc.
En primer lloc m'agradaria comentar que han estat unes classes agradables, facils de seguir i entenedores. Crec, que aquests punts són importants, ja que si a més a més de que treballem eines que potser no coneixem i ens són llunyanes ens o fan díficil, l'assignatura no l'haguesim vist de la mateixa manera. Potser l'única aportació crítica en aqst punt, seria dir que les classes tinguessin més part pràctica, més temps de desenvolupar les eines que aprenem amb l'ordinador nosaltres sols.
En segon lloc comentar el tema de les sessions didàctiques. Crec que per fer un canvi de metodologia esta be, però crec que hauria d'haver estat més guiat el treball, tot i que per a mi han estat molt be i he aprés molt tan fent la meva com escoltat i fent les propstes didàctiques dels altres grups. Un altre punt critic en aquest punt, tornaria a fer reférencia al temps, ja que podriem haber iniciat quasi al inici del quatrimestre el treball, per tal de assolir millor i treballar amb més temps aquestes sessions.
Per últim, pel que fa el meu aprenentatge, ha estat tot el quatrimestre positiu. Crec que menys dos programes que ja habia treballat, els demés han estat nous per a mi. A més a més he conegut conceptes nous com: programari lliure, les diferentes petes que podem trobar, etc. L'ús del blogger, el notebook i els google docs han estat, tot i que el principi em costava, cada cop millor i ara ja m'és familiar.

Crec que amb l'época que estem és imprecindible cursar a la universitat una assignatura com aquesta i més en la nostra futura professió que li podem treure molt profit a les TIC.

Recursos web de les TIC a les aules:

cliqueu aqui

cliqueu aqui per vure blog aulaTIC

No hay comentarios: